Knížní shrnutí || Leden

13:58

Od Lednu, uteklo mnoho měsíců ale ráda bych se k němu vrátila. Přece jen jsem s tímto blogem začala právě začátkem ledna. A dlouho ho pak zanedbávala. Ach, já vím..
Ale je čas ten zanedbaný čas nahradit a začít od znova! :)

Šíří se tu mnoho pozitivní energie, samozřejmě nechybí důvtip! 

Ohlédněme se tedy, za tak vzdáleným a mrazivým měsícem!

Na leden, připadají celkem tři knihy. Ano je to málo. ALE Knihomolské začátky. (=D)



1) Z lodiček do traktoru - Ree Drummond


2) Polámané Panenky - James Carol


3) Zmizelá - Gillian Flynn 


Na první a poslední knihu ještě připravuji recenzi! Takže se nebudu nějak rozkecávat!
Ovšem kdybych je měla nějak stručně zhodnotit..

1) O té snad netřeba i mluvit, dojem z této knihy byl špatný, velice předvídatelná a typická          romance, nebyla snad ničím zajímavá. Což mne zklamalo. Ovšem byla něčím jako                   "špatným vtipem", mimochodem byla mi darována, 2015.

2) Mě velice mile překvapila! Jednoduchá, čtivá a hlavně napínavá kniha! Kterou jsem                  rozhodně nemohla pustit z rukou. Moje očekávání se splnilo!


3) Tuto knihu jsem pozorovala delší dobu, jak v recenzích tak v obchodech, jednoduše mi            padla do oka. (Možná až přehnaně) Měla jsem z ní velice smíšené pocity. Avšak mne to            nedalo. Ta kniha mě den ode dne vyzývala ke koupi, tak jsem ho uskutečnila! A okamžitě        ji začala číst. Potřebovala jsem vědět, co Vše, se skrývá za tímto obalem.
     A řeknu vám, v určitých chvílích jsem byla doslova bez dechu, ta kniha mě sakra dostala! 
     Prostě něco geniálního! Více v recenzi samozřejmě! 




     Takžee, co myslíte? Hmm? Protože já vím! 
     
     Knihou měsíce se stává: Zmizelá (Gillian Flynn)





You Might Also Like

0 komentářů

Každý komentář potěší!^^
+Pokud i vy píšete blog, přihoďte jméno/odkaz blogu:)
Moc ráda se podívám!

Poslední příspěvky

Přečtené knihy