Úvod pro tento blog

11:51

Pokud jste se dostali až sem,prorazili jste dlouhou cestu za něčím jiným-novým.
Tento blog možná je jako každý jiný (o knihách) ale ne jako ten který si pod ním představujete.
Tento blog je začátkem něčeho nového určeného pro lidi milující knihy tak stejně jako já.

Není třeba to nějak okecávat a proto bych přešla rovnou k obsahu tohoto blogu. Je určen knihám jako samotnou náplní života bez kterých se nezvedneme ze židle,nelehneme si do postele či bez nich už vůbec neusneme s pocitem že jsme se v životě nedostali dál a ukončili další kapitolu něčeho co se už stalo minulostí.Mezi knihami se nachází nový již ještě neobjevený svět který vás někdy dohání k pláči,radosti,děsu a nakonec vás stejně pohltí tak jako mě. Jednoho z těch kteří by byli jako povlávající těla bez duše když by v rukách pevně netiskli knihu. Možná si říkáte k čemu tohle všechno, já...já si jen snad dávám naději že právě tento blog si čtou teď ty osoby které bych tu chtěla mít při sobě a pochopili tento svět knih a krásy která se v nich skrývá. Nebudu vás oplývat řečmi jako jsou typu:Na tomhle blogu budou recenze atd...ano sice budou,protože se s vámi chci! ano chci! podělit o požitek z jedna mála knih které se mi dostali do rukou a nechali ve mě kousek sebe. Ano chci! Já chci! vás zavézt do světa tajemna a něčeho nového. A proto jsem tu abych se s vámi o to podělila a pamatujte tady jde přece o to nejtajemnější a zároveň nejkrásnější co si s námi může pohrát či u nás vyvolávat emoce a upřímně jsem ráda že jsem se do tohoto nového tajuplného světa plného překvapení zařadila. Snad to objevíte či prožijete se mnou. A zamilujete se do knih tak stejně já. Užijte si tento blog. Vaše MaryBeth!

-Možná až přespříliš dramatické.
-Ano, mé vylévání srdíčka.


You Might Also Like

0 komentářů

Každý komentář potěší!^^
+Pokud i vy píšete blog, přihoďte jméno/odkaz blogu:)
Moc ráda se podívám!

Poslední příspěvky

Přečtené knihy